A Csataterek
leírásai
A harc ugyan egy izgalmas és feszült játékhelyzetet teremt, de hosszabb távon könnyen unalomba fulladhat a játék, ha csak az ellenfeled támadásainak hárításáról és saját támadásaidról kell írnod.
Bár az eredeti Mortal Kombat játékokban nem kaptak ekkora hangsúlyt, de a Párbjokban és Bajnokságon megjelenő arénák mindannyian több veszélyt rejtenek magukban, mint a digitális másuk. Egy kivételével minden arénához tartozik egy hat tételből álló lista, ami a lehetséges hátulütőket, nehezítő tényezőket vagy előnyöket sorolja fel.
Minden harmadik körváltás során felváltva fog majd sor kerülni a listák által generált véletlenszerű események kidobására. Csupán annyi lesz a dolgod, hogy amikor a rád eső harmadik körbe írod a reagod, akkor válasz küldése alatti
Dice Roll menüt használva hozzáadsz egy kockát a reagodhoz.A válaszod elküldése után az
Elder Gods főadmini account automatikusan generál egy számot 1 és 6 között, ami a megmutatja, hogy milyen véletlenszerű esemény fogja befolyásolni a csata további menetét.
Fontos!
A játék gördülékenysége és az események relatív gyors lekövetése érdekében a kidobott véletlenszerű események nem rád, hanem az ellenfeledre lesznek érvényesek, aki a következő reagját már az általad kidobott értéknek megfelelő eseményt szerint írja tovább.
A Híd
Shang Tsung szigetén található ez at átjáró, amin keresztül a mágus palotájának kertjébe lehet átjutni. Több Mortal Kombat tornán is fontos szerepet játszott, kiszámíthatatlan légáramlatai és két vállnyi szélessége sok harcosnak okozta már a vesztés.
1. A hirtelen feltámadó szél oldalba kap és kilök az alapállásodból.
2. Harc közben az egyik lábaddal lelépsz a hídról és fél térdre esel.
3. Az egyik mozdulatoddal véletlenül belerúgtál az egyik eloltott lámpába, ami széttörik és olajjal borítja be az alsó lábszárad.
4. A szél felerősödik és az arcodba fúj, így csak foltokban látsz a könnyeidtől.
5. Rettentően szerencsétlen módon léptél, vagy rosszul mozdultál, de elvesztetted az egyensúlyod. Hirtelen még bele tudsz kapaszkodni járórész peremébe.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Híd</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/the_pi10.png[/img]
[/center]
Shang Tsung szigetén található ez at átjáró, amin keresztül a mágus palotájának kertjébe lehet átjutni. Több Mortal Kombat tornán is fontos szerepet játszott, kiszámíthatatlan légáramlatai és két vállnyi szélessége sok harcosnak okozta már a vesztés.
1. A hirtelen feltámadó szél oldalba kap és kilök az alapállásodból.
2. Harc közben az egyik lábaddal lelépsz a hídról és fél térdre esel.
3. Az egyik mozdulatoddal véletlenül belerúgtál az egyik eloltott lámpába, ami széttörik és olajjal borítja be az alsó lábszárad.
4. A szél felerősödik és az arcodba fúj, így csak foltokban látsz a könnyeidtől.
5. Rettentően szerencsétlen módon léptél, vagy rosszul mozdultál, de elvesztetted az egyensúlyod. Hirtelen még bele tudsz kapaszkodni járórész peremébe.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
Az Élő Erdő
A Külső világ egyik rettegett, beszédes nevű helye. Az itt élő fák inkább helyhez kötött állatok, mint növények, amik előszeretettel támadnak rá azokra az élőlényekre, akik vannak olyan botorok, hogy az ágaik hatótávolságába menjenek.
1. Az egyik akaratosabb cserje szemet vetett rád és a bokáid köré tekerte az indáit.
2. Harc közben rálépsz egy avar által takart oszladozó hullára. Megcsúszol és elveszted az egyensúlyod.
3. Az egyik fa felmarkol a földről egy jókora kupac avart és az arcodba vágja.
4. Harc közben nekihátrálsz az egyik fára felakasztott élőholtnak, aki rád akaszkodik és megpróbál beleharapni a nyakadba.
5. Túl óvatlan voltál és túl közel mentél az egyik emberevő fához. Az utánad kap és megragad.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">Az Élő Erdő</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/living10.png[/img][/center]
A Külső világ egyik rettegett, beszédes nevű helye. Az itt élő fák inkább helyhez kötött állatok, mint növények, amik előszeretettel támadnak rá azokra az élőlényekre, akik vannak olyan botorok, hogy az ágaik hatótávolságába menjenek.
1. Az egyik akaratosabb cserje szemet vetett rád és a bokáid köré tekerte az indáit.
2. Harc közben rálépsz egy avar által takart oszladozó hullára. Megcsúszol és elveszted az egyensúlyod.
3. Az egyik fa felmarkol a földről egy jókora kupac avart és az arcodba vágja.
4. Harc közben nekihátrálsz az egyik fára felakasztott élőholtnak, aki rád akaszkodik és megpróbál beleharapni a nyakadba.
5. Túl óvatlan voltál és túl közel mentél az egyik emberevő fához. Az utánad kap és megragad.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
A Fegyvertár
A z'unkahrahi császári palota őrségének fegyverraktára és kovácsműhelye. Számos hagyományos közelharci fegyver mellett akad itt pár más Birodalomból származó fegyver is, amihez Fekete Sárkány által jutott hozzá a jelenlegi uralkodó.
1. Az egyik kohóba a csata előtt befűtöttek és most lobban be igazán a szén. Védd meg magad az arcod felé csapó lángoktól.
2. Rosszul lépsz miközben védekezel és megcsúszol egy láncon. Miután hanyatt vágódtál a kezed egy fegyver markolatát tapodja.
3. Az ellenfeled támadása betalál. A mögötted lévő fegyverállványt ripityára törve érsz földet és az állványon tárolt éles fegyverek egy része rád esik.
4. Rosszul méred fel, hogy milyen távolságra van mögötted az ülő és hátrálás közben átesel rajta. A közelben lévő kovács gúnyos hahotában tör ki és egy kardot dob az ellenfelednek.
5. Sikerül kitérned az ellenfeled támadása elől, aki fellök egy fegyver edzésére használt olajos tartályt. A kohóból kiszökkenő szikra lángra gyújtja a folyadékot.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Fegyvertár</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/fegyve10.png[/img][/center]
A z'unkahrahi császári palota őrségének fegyverraktára és kovácsműhelye. Számos hagyományos közelharci fegyver mellett akad itt pár más Birodalomból származó fegyver is, amihez Fekete Sárkány által jutott hozzá a jelenlegi uralkodó.
1. Az egyik kohóba a csata előtt befűtöttek és most lobban be igazán a szén. Védd meg magad az arcod felé csapó lángoktól.
2. Rosszul lépsz miközben védekezel és megcsúszol egy láncon. Miután hanyatt vágódtál a kezed egy fegyver markolatát tapodja.
3. Az ellenfeled támadása betalál. A mögötted lévő fegyverállványt ripityára törve érsz földet és az állványon tárolt éles fegyverek egy része rád esik.
4. Rosszul méred fel, hogy milyen távolságra van mögötted az ülő és hátrálás közben átesel rajta. A közelben lévő kovács gúnyos hahotában tör ki és egy kardot dob az ellenfelednek.
5. Sikerül kitérned az ellenfeled támadása elől, aki fellök egy fegyver edzésére használt olajos tartályt. A kohóból kiszökkenő szikra lángra gyújtja a folyadékot.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
Metroállomás
A los angelesi tömegközlekedés egyik jellegzetes helye. A Külső világ inváziója során számos ember menekült le ide menedék reményében. Jelenleg le van zárva, csak teszt-szerelvények járnak erre.
1. A csata hevében egy oszlophoz szorítod az ellenfeled, de annak sikerül kitérni egy ütésed elől. Luftot ütve boxszolsz bele a falba és fájdalom fut végig a kezeden, ahogy leszedsz a helyéről pár meglazult csempét.
2. Az ellenfeled odaszorít egy padhoz és olyan lendülettel támad rád, amitől átbuckázol a bútordarabon.
3. Sikerül az ellenfeledet a megálló pereméhez szorítanod és kibillenteni az egyensúlyából. Már csak egy lökés és a sínek közé esik.
4. A rég használt újságos bódé rosszkor volt rossz helyen. Ellenfeled támadása átrepít rajta és érzed a hátadon, hogy nem volt túl egészséges a korhadt fával való találkozás.
5. Vagy nagyon fáradt vagy, vagy nagyon béna, de sikerül a harc közben beesned a sínek közé. A távolból hűvös légáramlat csap meg és egyre közeledő zakatolást hallasz.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">Metroállomás</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/metros10.png[/img][/center]
A los angelesi tömegközlekedés egyik jellegzetes helye. A Külső világ inváziója során számos ember menekült le ide menedék reményében. Jelenleg le van zárva, csak teszt-szerelvények járnak erre.
1. A csata hevében egy oszlophoz szorítod az ellenfeled, de annak sikerül kitérni egy ütésed elől. Luftot ütve boxszolsz bele a falba és fájdalom fut végig a kezeden, ahogy leszedsz a helyéről pár meglazult csempét.
2. Az ellenfeled odaszorít egy padhoz és olyan lendülettel támad rád, amitől átbuckázol a bútordarabon.
3. Sikerül az ellenfeledet a megálló pereméhez szorítanod és kibillenteni az egyensúlyából. Már csak egy lökés és a sínek közé esik.
4. A rég használt újságos bódé rosszkor volt rossz helyen. Ellenfeled támadása átrepít rajta és érzed a hátadon, hogy nem volt túl egészséges a korhadt fával való találkozás.
5. Vagy nagyon fáradt vagy, vagy nagyon béna, de sikerül a harc közben beesned a sínek közé. A távolból hűvös légáramlat csap meg és egyre közeledő zakatolást hallasz.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
A Különleges Erők
bázisa
A Különleges Erők főhadiszállásának gyakorlószobája, amit arra terveztek, hogy minden lehetséges és váratlan helyzetre felkészítsék az alakulat tagjait. Rejtett kapcsolók, csapdák, a harc ritmusát megzavaró ketyerék teszik próbára a bemerészkedők képességeit.
1. Hátrálva rálépsz egy padlóba rejtett kapcsolóra, ami aktivál egy zsinórcsapdát mögötted és kibuktat.
2. Az ellenfeledet falhoz szorítottad és sikerült nekilöknöd a falra szerelt kijelzőknek. Szikrák és üvegszilánkok zápornak a tönkretett monitorból, ellenfeled pedig a földre kerül.
3. A párbajt néző tiszt az emelvényről behajít közétek egy villanó gránátot. Ha nem takarjátok el a szemeiteket, értékes másodpercrekre megvakulhattok.
4. Harc közben ráléptél egy rejtett kapcsolóra. A lábad alatti panel hirtelen ketté nyílik és épp, hogy el tudtad kapni a verem peremét.
5. Mint egy klasszikus kalandfilmben, a falból kábító lövedékek röppennek ki és találnak el. Öt körváltás alatt okoznak eszméletvesztést, ennyi időd van arra, hogy pontot tegyél az összecsapásra.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Különleges Erők<br>bázisa</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/sf_edz10.png[/img][/center]
A Különleges Erők főhadiszállásának gyakorlószobája, amit arra terveztek, hogy minden lehetséges és váratlan helyzetre felkészítsék az alakulat tagjait. Rejtett kapcsolók, csapdák, a harc ritmusát megzavaró ketyerék teszik próbára a bemerészkedők képességeit.
1. Hátrálva rálépsz egy padlóba rejtett kapcsolóra, ami aktivál egy zsinórcsapdát mögötted és kibuktat.
2. Az ellenfeledet falhoz szorítottad és sikerült nekilöknöd a falra szerelt kijelzőknek. Szikrák és üvegszilánkok zápornak a tönkretett monitorból, ellenfeled pedig a földre kerül.
3. A párbajt néző tiszt az emelvényről behajít közétek egy villanó gránátot. Ha nem takarjátok el a szemeiteket, értékes másodpercrekre megvakulhattok.
4. Harc közben ráléptél egy rejtett kapcsolóra. A lábad alatti panel hirtelen ketté nyílik és épp, hogy el tudtad kapni a verem peremét.
5. Mint egy klasszikus kalandfilmben, a falból kábító lövedékek röppennek ki és találnak el. Öt körváltás alatt okoznak eszméletvesztést, ennyi időd van arra, hogy pontot tegyél az összecsapásra.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
A Fekete Sárkány
kocsmája
Egy illegálisan működtetett klub Oroszországban, ahol rendszeres a halálig tartó underground ketrecharc. A világ legkétesebb elemei fordulnak meg itt, hogy kiéljék a vér és brutálitás iránti beteges igényüket.
1. A csőcselék egyik tagja elégedetlen a teljesítményeddel és a maga módján akar támogatni. Ezt a szándékát úgy fejezi ki, hogy a fejedet célozva elhajít egy sörösüveget.
2. Sikeresen a ketrec falához szorítottad az ellenfeled. Az egyik neked drukkoló rosszéletű ki is használja a lehetőséget orvul vesén csapja az ellenlábasod, miközben azt üvölti, hogy ne merj veszíteni, mert sok pénzt tett rád.
3. Az egyik bandavezér szerint kritikán aluli amit műveltek és
aki kapja marha felkiálltással behajít egy boxert a küzdőtérre.
4. A klub vezetője merő szívatásból bekapcsolja a stroboszkópot. A villódzó fényekben mindketten nehezebben követitek le a másik mozgását.
5. A harc közben ketrec falához szorítnak és kapsz pár kemény gyomrost. Az ellenfeled fölényesen hátat fordítva ünnepelteti magát. Az egyik rád fogadó gengszter a kezedbe nyom egy összehajtható műanyag széket és rád üvölt, hogy vágd fejbe az ellenlábasod.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
- Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Fekete Sárkány<br>kocsmája</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/fekete10.png[/img][/center]
Egy illegálisan működtetett klub Oroszországban, ahol rendszeres a halálig tartó underground ketrecharc. A világ legkétesebb elemei fordulnak meg itt, hogy kiéljék a vér és brutálitás iránti beteges igényüket.
1. A csőcselék egyik tagja elégedetlen a teljesítményeddel és a maga módján akar támogatni. Ezt a szándékát úgy fejezi ki, hogy a fejedet célozva elhajít egy sörösüveget.
2. Sikeresen a ketrec falához szorítottad az ellenfeled. Az egyik neked drukkoló rosszéletű ki is használja a lehetőséget orvul vesén csapja az ellenlábasod, miközben azt üvölti, hogy ne merj veszíteni, mert sok pénzt tett rád.
3. Az egyik bandavezér szerint kritikán aluli amit műveltek és [i]aki kapja marha[/i] felkiálltással behajít egy boxert a küzdőtérre.
4. A klub vezetője merő szívatásból bekapcsolja a stroboszkópot. A villódzó fényekben mindketten nehezebben követitek le a másik mozgását.
5. A harc közben ketrec falához szorítnak és kapsz pár kemény gyomrost. Az ellenfeled fölényesen hátat fordítva ünnepelteti magát. Az egyik rád fogadó gengszter a kezedbe nyom egy összehajtható műanyag széket és rád üvölt, hogy vágd fejbe az ellenlábasod.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.
A császári
aréna
A Külső világ egykori császárának, Shao Kahnnak a parancsára épített Kolosszeum, ami egykoron a Külső világi torna helyszínéül szolgált.
A Bajnokság döntöjének helyszíne. Aki idáig eljutott az megérdemli, hogy mindenféle nehezítés és gátló tényező nélkül mutathassa meg, hogy milyen fábol faragták, így ehhez a csatatérhez nem mellékelünk véletlen-generáló táblázatot. - Kód:
-
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A császári<br>aréna</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/a_csze10.png[/img][/center]
A Külső világ egykori császárának, Shao Kahnnak a parancsára épített Kolosszeum, ami egykoron a Külső világi torna helyszínéül szolgált.
[i][b]A Bajnokság döntöjének helyszíne. Aki idáig eljutott az megérdemli, hogy mindenféle nehezítés és gátló tényező nélkül mutathassa meg, hogy milyen fábol faragták, így ehhez a csatatérhez nem mellékelünk véletlen-generáló táblázatot.[/b][/i]