A Mortal Kombat világán játszódó fórumos szerepjáték.
 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Hasznos linkek
Discord Server
Dumaláda
Ki van itt?
Jelenleg 2 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 2 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (17 fő) Kedd Ápr. 06, 2021 3:03 pm-kor volt itt.
Legutóbbi témák

Bajnokság szabályzat Emptyby Johnny Cage Szomb. Feb. 11, 2023 10:55 am


Bajnokság szabályzat Emptyby Johnny Cage Kedd Jan. 10, 2023 10:01 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Johnny Cage Vas. Jan. 08, 2023 7:27 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Vendég Szer. Dec. 28, 2022 6:18 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Vendég Szer. Nov. 16, 2022 2:00 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Elder Gods Szomb. Nov. 12, 2022 8:15 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Johnny Cage Szomb. Okt. 22, 2022 11:26 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Johnny Cage Csüt. Okt. 13, 2022 10:18 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Björn Frostson Vas. Okt. 02, 2022 10:27 pm


Bajnokság szabályzat Emptyby Yoru Ookami Hétf. Jún. 27, 2022 12:12 am

Harcosaink
Living History
Loretal Kombat

Megosztás
 

 Bajnokság szabályzat

Go down 
SzerzőÜzenet
Elder Gods
Admin
Elder Gods

Foglalkozás :
A fórum rendjének fenntartása
Reagok száma :
0
A tornára benevezett :
2018. Jul. 27.

Bajnokság szabályzat Empty
TémanyitásTárgy: Bajnokság szabályzat   Bajnokság szabályzat EmptyPént. Feb. 05, 2021 10:21 pm




Párbaj

és bajnokság

szabályzat


Az oldalunkon új opcióként lehetőséget biztosítunk arra, hogy a Mortal Kombat játékok hagyományainak megfelelően a játékosok rendszeres időközönként összemérhessék egymással erejüket (és FRPG-s tudásukat), egy az egy elleni küzdelmekben, egyéni párbajokban vagy egy több fordulós házibajnokság szabta keretek között.

Részvétel a bajnokságon


A párbajokon és a bajnokságon minden olyan karakter részt vehet, akinek van elfogadott előtörténete és letette az Övpróbáját.

A bajnokság meghirdetése után a megadott topicban lehet jelezni a részvétel szándékát a megadott határidőn belül.
A lebonyolítás gördülékenysége érdekében az egy bajnokságon résztvevők számát maximum nyolc főben korlátozzuk és egy user csak egy karaktert hozhat. Ezzel a szabállyal nem kiszúrni akarunk a résztvevőkkel, csupán azt szeretnénk elkerülni, hogy valakinek önmagával kelljen összemérnie az erejét.
A jelentkezés lezárása után a STAFF összesorsolja a játékosokat és az Események főtémában megnyitja a bajnoksághoz tartozó meccseket.

A téma címe tartalmazni fogja a két összecsapó karakter nevét és a párbaj helyszínét is.

Példa a címre:
Skarlet vs. Taven - Csatatér: A Császári aréna

Minden csatatér egyedi sajátosággokkal fog rendelkezni, amik közvetlenül befolyásolják a csatát. Ezekről a sajátosságokról a Csataterek leírásában olvashattok majd bővebben.

A Párbaj játékmód esetén a Alternatív szekció Párbajok alfórumában nyissatok egy témát a résztvevők nevével és felhasznált aréna megjelölésével, aminek kódját ebből a leírásból tudjátok majd kimásolni.. (A címadás példáját lásd lentebb.)
A nyitó poszt mintáját itt találjátok meg.

A kezdés joga a fórumba épített kocka-szimulátorral lesz eldöntve, páratlan szám esetén az első, míg páros szám esetén a második karakter írja a kezdő reagot a párbajba.

A csata körváltásokkal zajlik és addig tart, amíg az egyik karakter harcképtelenné teszi a másikat, vagy fel nem adja a küzdelmet. A harcképtelenné tett karaktereken a Mortal Kombat hegyományai szerint a legyőzője végrehajthat egy brutális Kivégzést, ezzel koronázva meg a győzelmét, vagy kegyelmet gyakorolva kifejezheti jóindulatát az ellenfele felé.
A győztes karakter tovább jut a következő körbe ahol a következő ellenfele várja.

Fontos megjegyezni, hogy az itt lejátszott összecsapások nem számítanak bele az oldal történéseinek kontinuitásába. Ettől függetlenül az itt lejátszott összecsapásokért járnak a Kombat Koin-ok és más harci szituációkban megszerezhető kitüntetések.

Az összecsapás lejátszása


Mivel alapvetően cselekvés (és ezen belül is harc)orientált pörgős minijátékról van szó, ezért a szokványos FRPG-s játékstílus némi áramvonalasításra szorul annak érdekében, hogy gördülékeny és ténylegsen gyorsan folyó játékot biztosítson a résztvevőknek. Akik már játszottak Real time játékokat más oldalakon, azoknak ismerős lesz a következő pár sor.

A gyors játszhatóság érdekében a reagok megírásakor terjedelmi és tartalmi korlátozásokat vezetünk be, ezzel is szimulálva egy kiélezett harci szituációt.

A párbajokban írt reagok szószáma minimum 100, maximum 250 szó terjedelmű lehet. Ezek nem kőbe vésett számok, de kérünk minden játékost, hogy a helyzetre való tekintettel kivételesen ne a regény hosszúságú reagokra törekedjenek.

Tartalmi szempontból arra kérünk mindenkit, hogy a cselekvések leírásán legyen a hangsúlyt. Azt írd meg, hogy a karaktered mit és hogyan csinál, lehetőleg olyan részletességgel, ami segíti a melléd sorsolt játékost, hogy könnyedén elképzelje azt, hogy a karaktered mit csinál.
Pár szóban írhatsz a karaktered pillanatnyi érzelmeiről és gondolatairól, illetve a karakter jellemét visszaadó viccek, beszólások és csipkelődések is színesíteni fogják majd a játékodat, de alapvetően a harci szituáció kijátszásán legyen a hangsúly.

A fairplay szellemében a reagodban megfogalmazott cselekedetek csak a te karaktered mozdulatait és reakcióit tartalmazzák és olyan formában legyenek megírva, hogy lehetőséget adjanak arra, hogy az ellenfeled érdemben tudjon reagálni a támadásra.

A játékstílus könnyebb megértéséhez egy Példajáték is rendelkezésetekre áll.

Nyomatékosan kérünk minden résztvevőt, hogy reálisan kezelje a harci szituációkat és próbálja meg hitelesen kijátszani  helyzetet. A való életben is előfordulhat ugyan, hogy valaki találat nélkül megússza a verekedést, de felettébb ritka eset.

A bajnoki cím


Az első bajnoksággal avatjuk fel az oldal első Bajnokát, aki a következő Bajnokságig viselheti ezt a címet. Ekkor dönthet arról, hogy megvédi-e a címét a következő bajnokság győztese ellen, vagy küzdelem nélkül feladja a címét lehetőséget biztosítva a többi játékosnak a cím megszerzésére.


A hozzászólást Elder Gods összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Feb. 13, 2022 10:57 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://mortalkombat.hungarianforum.com
Elder Gods
Admin
Elder Gods

Foglalkozás :
A fórum rendjének fenntartása
Reagok száma :
0
A tornára benevezett :
2018. Jul. 27.

Bajnokság szabályzat Empty
TémanyitásTárgy: Re: Bajnokság szabályzat   Bajnokság szabályzat EmptySzomb. Feb. 06, 2021 6:14 pm




A Csataterek

leírásai


A harc ugyan egy izgalmas és feszült játékhelyzetet teremt, de hosszabb távon könnyen unalomba fulladhat a játék, ha csak az ellenfeled támadásainak hárításáról és saját támadásaidról kell írnod.
Bár az eredeti Mortal Kombat játékokban nem kaptak ekkora hangsúlyt, de a Párbjokban és Bajnokságon megjelenő arénák mindannyian több veszélyt rejtenek magukban, mint a digitális másuk. Egy kivételével minden arénához tartozik egy hat tételből álló lista, ami a lehetséges hátulütőket, nehezítő tényezőket vagy előnyöket sorolja fel.
Minden harmadik körváltás során felváltva fog majd sor kerülni a listák által generált véletlenszerű események kidobására. Csupán annyi lesz a dolgod, hogy amikor a rád eső harmadik körbe írod a reagod, akkor válasz küldése alatti Dice Roll menüt használva hozzáadsz egy kockát a reagodhoz.A válaszod elküldése után az Elder Gods főadmini account automatikusan generál egy számot 1 és 6 között, ami a megmutatja, hogy milyen véletlenszerű esemény fogja befolyásolni a csata további menetét.

Fontos!

A játék gördülékenysége és az események relatív gyors lekövetése érdekében a kidobott véletlenszerű események nem rád, hanem az ellenfeledre lesznek érvényesek, aki a következő reagját már az általad kidobott értéknek megfelelő eseményt szerint írja tovább.

A Híd

Bajnokság szabályzat The_pi10

Shang Tsung szigetén található ez at átjáró, amin keresztül a mágus palotájának kertjébe lehet átjutni. Több Mortal Kombat tornán is fontos szerepet játszott, kiszámíthatatlan légáramlatai és két vállnyi szélessége sok harcosnak okozta már a vesztés.

1. A hirtelen feltámadó szél oldalba kap és kilök az alapállásodból.
2. Harc közben az egyik lábaddal lelépsz a hídról és fél térdre esel.
3. Az egyik mozdulatoddal véletlenül belerúgtál az egyik eloltott lámpába, ami széttörik és olajjal borítja be az alsó lábszárad.
4. A szél felerősödik és az arcodba fúj, így csak foltokban látsz a könnyeidtől.
5. Rettentően szerencsétlen módon léptél, vagy rosszul mozdultál, de elvesztetted az egyensúlyod. Hirtelen még bele tudsz kapaszkodni járórész peremébe.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Híd</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/the_pi10.png[/img]
[/center]

Shang Tsung szigetén található ez at átjáró, amin keresztül a mágus palotájának kertjébe lehet átjutni. Több Mortal Kombat tornán is fontos szerepet játszott, kiszámíthatatlan légáramlatai és két vállnyi szélessége sok harcosnak okozta már a vesztés.

1. A hirtelen feltámadó szél oldalba kap és kilök az alapállásodból.
2. Harc közben az egyik lábaddal lelépsz a hídról és fél térdre esel.
3. Az egyik mozdulatoddal véletlenül belerúgtál az egyik eloltott lámpába, ami széttörik és olajjal borítja be az alsó lábszárad.
4. A szél felerősödik és az arcodba fúj, így csak foltokban látsz a könnyeidtől.
5. Rettentően szerencsétlen módon léptél, vagy rosszul mozdultál, de elvesztetted az egyensúlyod. Hirtelen még bele tudsz kapaszkodni járórész peremébe.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Az Élő Erdő

Bajnokság szabályzat Living10

A Külső világ egyik rettegett, beszédes nevű helye. Az itt élő fák inkább helyhez kötött állatok, mint növények, amik előszeretettel támadnak rá azokra az élőlényekre, akik vannak olyan botorok, hogy az ágaik hatótávolságába menjenek.

1. Az egyik akaratosabb cserje szemet vetett rád és a bokáid köré tekerte az indáit.
2. Harc közben rálépsz egy avar által takart oszladozó hullára. Megcsúszol és elveszted az egyensúlyod.
3. Az egyik fa felmarkol a földről egy jókora kupac avart és az arcodba vágja.
4. Harc közben nekihátrálsz az egyik fára felakasztott élőholtnak, aki rád akaszkodik és megpróbál beleharapni a nyakadba.
5. Túl óvatlan voltál és túl közel mentél az egyik emberevő fához. Az utánad kap és megragad.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">Az Élő Erdő</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/living10.png[/img][/center]

A Külső világ egyik rettegett, beszédes nevű helye. Az itt élő fák inkább helyhez kötött állatok, mint növények, amik előszeretettel támadnak rá azokra az élőlényekre, akik vannak olyan botorok, hogy az ágaik hatótávolságába menjenek.

1. Az egyik akaratosabb cserje szemet vetett rád és a bokáid köré tekerte az indáit.
2. Harc közben rálépsz egy avar által takart oszladozó hullára. Megcsúszol és elveszted az egyensúlyod.
3. Az egyik fa felmarkol a földről egy jókora kupac avart és az arcodba vágja.
4. Harc közben nekihátrálsz az egyik fára felakasztott élőholtnak, aki rád akaszkodik és megpróbál beleharapni a nyakadba.
5. Túl óvatlan voltál és túl közel mentél az egyik emberevő fához. Az utánad kap és megragad.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

A Fegyvertár

Bajnokság szabályzat Fegyve10

A z'unkahrahi császári palota őrségének fegyverraktára és kovácsműhelye. Számos hagyományos közelharci fegyver mellett akad itt pár más Birodalomból származó fegyver is, amihez  Fekete Sárkány által jutott hozzá a jelenlegi uralkodó.

1. Az egyik kohóba a csata előtt befűtöttek és most lobban be igazán a szén. Védd meg magad az arcod felé csapó lángoktól.
2. Rosszul lépsz miközben védekezel és megcsúszol egy láncon. Miután hanyatt vágódtál a kezed egy fegyver markolatát tapodja.
3. Az ellenfeled támadása betalál. A mögötted lévő fegyverállványt ripityára törve érsz földet és az állványon tárolt éles fegyverek egy része rád esik.
4. Rosszul méred fel, hogy milyen távolságra van mögötted az ülő és hátrálás közben átesel rajta. A közelben lévő kovács gúnyos hahotában tör ki és egy kardot dob az ellenfelednek.
5. Sikerül kitérned az ellenfeled támadása elől, aki fellök egy fegyver edzésére használt olajos tartályt. A kohóból kiszökkenő szikra lángra gyújtja a folyadékot.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Fegyvertár</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/fegyve10.png[/img][/center]

A z'unkahrahi császári palota őrségének fegyverraktára és kovácsműhelye. Számos hagyományos közelharci fegyver mellett akad itt pár más Birodalomból származó fegyver is, amihez  Fekete Sárkány által jutott hozzá a jelenlegi uralkodó.

1. Az egyik kohóba a csata előtt befűtöttek és most lobban be igazán a szén. Védd meg magad az arcod felé csapó lángoktól.
2. Rosszul lépsz miközben védekezel és megcsúszol egy láncon. Miután hanyatt vágódtál a kezed egy fegyver markolatát tapodja.
3. Az ellenfeled támadása betalál. A mögötted lévő fegyverállványt ripityára törve érsz földet és az állványon tárolt éles fegyverek egy része rád esik.
4. Rosszul méred fel, hogy milyen távolságra van mögötted az ülő és hátrálás közben átesel rajta. A közelben lévő kovács gúnyos hahotában tör ki és egy kardot dob az ellenfelednek.
5. Sikerül kitérned az ellenfeled támadása elől, aki fellök egy fegyver edzésére használt olajos tartályt. A kohóból kiszökkenő szikra lángra gyújtja a folyadékot.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Metroállomás

Bajnokság szabályzat Metros10
A los angelesi tömegközlekedés egyik jellegzetes helye. A Külső világ inváziója során számos ember menekült le ide menedék reményében. Jelenleg le van zárva, csak teszt-szerelvények járnak erre.

1. A csata hevében egy oszlophoz szorítod az ellenfeled, de annak sikerül kitérni egy ütésed elől. Luftot ütve boxszolsz bele a falba és fájdalom fut végig a kezeden, ahogy leszedsz a helyéről pár meglazult csempét.
2. Az ellenfeled odaszorít egy padhoz és olyan lendülettel támad rád, amitől átbuckázol a bútordarabon.
3. Sikerül az ellenfeledet a megálló pereméhez szorítanod és kibillenteni az egyensúlyából. Már csak egy lökés és a sínek közé esik.
4. A rég használt újságos bódé rosszkor volt rossz helyen. Ellenfeled támadása átrepít rajta és érzed a hátadon, hogy nem volt túl egészséges a korhadt fával való találkozás.
5. Vagy nagyon fáradt vagy, vagy nagyon béna, de sikerül a harc közben beesned a sínek közé. A távolból hűvös légáramlat csap meg és egyre közeledő zakatolást hallasz.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">Metroállomás</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/metros10.png[/img][/center]
A los angelesi tömegközlekedés egyik jellegzetes helye. A Külső világ inváziója során számos ember menekült le ide menedék reményében. Jelenleg le van zárva, csak teszt-szerelvények járnak erre.

1. A csata hevében egy oszlophoz szorítod az ellenfeled, de annak sikerül kitérni egy ütésed elől. Luftot ütve boxszolsz bele a falba és fájdalom fut végig a kezeden, ahogy leszedsz a helyéről pár meglazult csempét.
2. Az ellenfeled odaszorít egy padhoz és olyan lendülettel támad rád, amitől átbuckázol a bútordarabon.
3. Sikerül az ellenfeledet a megálló pereméhez szorítanod és kibillenteni az egyensúlyából. Már csak egy lökés és a sínek közé esik.
4. A rég használt újságos bódé rosszkor volt rossz helyen. Ellenfeled támadása átrepít rajta és érzed a hátadon, hogy nem volt túl egészséges a korhadt fával való találkozás.
5. Vagy nagyon fáradt vagy, vagy nagyon béna, de sikerül a harc közben beesned a sínek közé. A távolból hűvös légáramlat csap meg és egyre közeledő zakatolást hallasz.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

A Különleges Erők
bázisa

Bajnokság szabályzat Sf_edz10

A Különleges Erők főhadiszállásának gyakorlószobája, amit arra terveztek, hogy minden lehetséges és váratlan helyzetre felkészítsék az alakulat tagjait. Rejtett kapcsolók, csapdák, a harc ritmusát megzavaró ketyerék teszik próbára a bemerészkedők képességeit.

1. Hátrálva rálépsz egy padlóba rejtett kapcsolóra, ami aktivál egy zsinórcsapdát mögötted és kibuktat.
2. Az ellenfeledet falhoz szorítottad és sikerült nekilöknöd a falra szerelt kijelzőknek. Szikrák és üvegszilánkok zápornak a tönkretett monitorból, ellenfeled pedig a földre kerül.
3. A párbajt néző tiszt az emelvényről behajít közétek egy villanó gránátot. Ha nem takarjátok el a szemeiteket, értékes másodpercrekre megvakulhattok.
4. Harc közben ráléptél egy rejtett kapcsolóra. A lábad alatti panel hirtelen ketté nyílik és épp, hogy el tudtad kapni a verem peremét.
5. Mint egy klasszikus kalandfilmben, a falból kábító lövedékek röppennek ki és találnak el. Öt körváltás alatt okoznak eszméletvesztést, ennyi időd van arra, hogy pontot tegyél az összecsapásra.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Különleges Erők<br>bázisa</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/sf_edz10.png[/img][/center]

A Különleges Erők főhadiszállásának gyakorlószobája, amit arra terveztek, hogy minden lehetséges és váratlan helyzetre felkészítsék az alakulat tagjait. Rejtett kapcsolók, csapdák, a harc ritmusát megzavaró ketyerék teszik próbára a bemerészkedők képességeit.

1. Hátrálva rálépsz egy padlóba rejtett kapcsolóra, ami aktivál egy zsinórcsapdát mögötted és kibuktat.
2. Az ellenfeledet falhoz szorítottad és sikerült nekilöknöd a falra szerelt kijelzőknek. Szikrák és üvegszilánkok zápornak a tönkretett monitorból, ellenfeled pedig a földre kerül.
3. A párbajt néző tiszt az emelvényről behajít közétek egy villanó gránátot. Ha nem takarjátok el a szemeiteket, értékes másodpercrekre megvakulhattok.
4. Harc közben ráléptél egy rejtett kapcsolóra. A lábad alatti panel hirtelen ketté nyílik és épp, hogy el tudtad kapni a verem peremét.
5. Mint egy klasszikus kalandfilmben, a falból kábító lövedékek röppennek ki és találnak el. Öt körváltás alatt okoznak eszméletvesztést, ennyi időd van arra, hogy pontot tegyél az összecsapásra.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

A Fekete Sárkány
kocsmája

Bajnokság szabályzat Fekete10

Egy illegálisan működtetett klub Oroszországban, ahol rendszeres a halálig tartó underground ketrecharc. A világ legkétesebb elemei fordulnak meg itt, hogy kiéljék a vér és brutálitás iránti beteges igényüket.

1. A csőcselék egyik tagja elégedetlen a teljesítményeddel és a maga módján akar támogatni. Ezt a szándékát úgy fejezi ki, hogy a fejedet célozva elhajít egy sörösüveget.
2. Sikeresen a ketrec falához szorítottad az ellenfeled. Az egyik neked drukkoló rosszéletű ki is használja a lehetőséget orvul vesén csapja az ellenlábasod, miközben azt üvölti, hogy ne merj veszíteni, mert sok pénzt tett rád.
3. Az egyik bandavezér szerint kritikán aluli amit műveltek és aki kapja marha felkiálltással behajít egy boxert a küzdőtérre.
4. A klub vezetője merő szívatásból bekapcsolja a stroboszkópot. A villódzó fényekben mindketten nehezebben követitek le a másik mozgását.
5. A harc közben ketrec falához szorítnak és kapsz pár kemény gyomrost. Az ellenfeled fölényesen hátat fordítva ünnepelteti magát. Az egyik rád fogadó gengszter a kezedbe nyom egy összehajtható műanyag széket és rád üvölt, hogy vágd fejbe az ellenlábasod.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A Fekete Sárkány<br>kocsmája</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/fekete10.png[/img][/center]

Egy illegálisan működtetett klub Oroszországban, ahol rendszeres a halálig tartó underground ketrecharc. A világ legkétesebb elemei fordulnak meg itt, hogy kiéljék a vér és brutálitás iránti beteges igényüket.

1. A csőcselék egyik tagja elégedetlen a teljesítményeddel és a maga módján akar támogatni. Ezt a szándékát úgy fejezi ki, hogy a fejedet célozva elhajít egy sörösüveget.
2. Sikeresen a ketrec falához szorítottad az ellenfeled. Az egyik neked drukkoló rosszéletű ki is használja a lehetőséget orvul vesén csapja az ellenlábasod, miközben azt üvölti, hogy ne merj veszíteni, mert sok pénzt tett rád.
3. Az egyik bandavezér szerint kritikán aluli amit műveltek és [i]aki kapja marha[/i] felkiálltással behajít egy boxert a küzdőtérre.
4. A klub vezetője merő szívatásból bekapcsolja a stroboszkópot. A villódzó fényekben mindketten nehezebben követitek le a másik mozgását.
5. A harc közben ketrec falához szorítnak és kapsz pár kemény gyomrost. Az ellenfeled fölényesen hátat fordítva ünnepelteti magát. Az egyik rád fogadó gengszter a kezedbe nyom egy összehajtható műanyag széket és rád üvölt, hogy vágd fejbe az ellenlábasod.
6. Szerencséd van. Nem történt veled semmi.

A császári
aréna

Bajnokság szabályzat A_csze10

A Külső világ egykori császárának, Shao Kahnnak a parancsára épített Kolosszeum, ami egykoron a Külső világi torna helyszínéül szolgált.

A Bajnokság döntöjének helyszíne. Aki idáig eljutott az megérdemli, hogy mindenféle nehezítés és gátló tényező nélkül mutathassa meg, hogy milyen fábol faragták, így ehhez a csatatérhez nem mellékelünk véletlen-generáló táblázatot.

Kód:
<center><div style="font-family: 'Shojumaru', cursive; color: #000000; font-size: 20px;">A császári<br>aréna</div></center>
[center][img(351px,78px)]https://i.servimg.com/u/f97/19/86/17/72/a_csze10.png[/img][/center]

A Külső világ egykori császárának, Shao Kahnnak a parancsára épített Kolosszeum, ami egykoron a Külső világi torna helyszínéül szolgált.

[i][b]A Bajnokság döntöjének helyszíne. Aki idáig eljutott az megérdemli, hogy mindenféle nehezítés és gátló tényező nélkül mutathassa meg, hogy milyen fábol faragták, így ehhez a csatatérhez nem mellékelünk véletlen-generáló táblázatot.[/b][/i]
Vissza az elejére Go down
https://mortalkombat.hungarianforum.com
 
Bajnokság szabályzat
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Edzőpartner szabályzat
» Húsbáb-szabályzat
» 2021 Tavaszi Bajnokság
» A 2021 Tavaszi Bajnokság Döntője: Dina vs. Scorpion - Csatatér: Az Élő Erdő

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Mortal Kombat FRPG :: Alapok :: Alapvető információk-
Ugrás: